Wdrażanie systemu CRM w firmie handlowej - etap wyboru oprogramowania

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Wyrębek, Henryk
dc.date.accessioned 2016-08-17T18:03:54Z
dc.date.available 2016-08-17T18:03:54Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej. Seria: Administracja i Zarządzanie Nr 7 (80) 2009, s. 147-160 pl
dc.identifier.issn 1896-5822
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/988
dc.description CRM - Customer Relationship Management is not only technology. CRM new thinking in business. The full definition CRM tells that it is new strategy, process, the culture and technology business, which it makes possible optimization of profits and the enlargement across understanding and exit the remunerativeness of firm opposite the customers' needs. The important element of implementation of system the CRM is the choice the software, which will fulfil expectations of the organization resulting with creature expressed this system in its definition. The article undertakes the attempt to analyse and choice of software of the CRM system on the example of the trade firm pl
dc.description.abstract CRM - Customer Relationship Management nie jest jedynie technologią. CRM to nowy sposób myślenia w biznesie. Pełna definicja CRM mówi, że jest to nowa strategia, proces, kultura i technologia biznesowa, która umożliwia organizacjom optymalizację zysków i zwiększenie dochodowości firmy poprzez zrozumienie i wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Ważnym elementem implementacji systemu CRM jest wybór oprogramowania, które spełni oczekiwania organizacji, wynikające z istoty tego systemu, wyrażone w jego definicji. Artykuł podejmuje próbę analizy i wyboru oprogramowania systemu CRM na przykładzie firmy handlowej pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Akademia Podlaska pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject Ergonomia oprogramowania pl
dc.subject Przedsiębiorstwo handlowe pl
dc.subject Zarządzanie Kontaktami z Klientem ( Customer Relationship Management (CRM)) pl
dc.subject Commercial enterprises pl
dc.subject Customer Relationship Management (CRM) pl
dc.subject Software ergonomics pl
dc.title Wdrażanie systemu CRM w firmie handlowej - etap wyboru oprogramowania pl
dc.title.alternative Implementation of the CRM system in the trade firm - the stage of choice of software pl
dc.type Article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics