Czynniki wpływające na rozwój rynku telefonii komórkowej w Polsce - część 2

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Czynniki wpływające na rozwój rynku telefonii komórkowej w Polsce - część 2
Tytuł równoległy: Factors having influence on development of the mobile telecommunication market in Poland – part 2
Autor: Wereda, Wioletta
URI: http://hdl.handle.net/11331/923
Date: 2010
Źródło: Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej. Seria: Administracja i Zarządzanie Nr 11 (84) 2010, s. 91-103
Abstract: Polska, jak i inne kraje w Europie szybko dołączyła do światowych megatrendów i umożliwiła rozwój telefonii komórkowej. Polski rynek usług telekomunikacyjnych jest największy w Europie Środkowej, jednakże ze względu na różne czynniki przez wiele lat cechował się niską penetracją rynku w porównaniu do innych krajów europejskich. Druga część artykułu o rynku telefonii komórkowej koncentruje się na scharakteryzowaniu subrynków będących częścią składową rynku telekomunikacyjnego
Description: Poland as well other countries In Europe very quickly joined to the worldwide megatrends and enabled the development of mobile telephony. Polish telecommunication market is one of the largest in central Europe, however on account of different factors it has characterized low penetration rate for many years in comparison to other European countries. The second part of the article about the mobile telephony market focuses on the description of submarkets being parts of the telecommunication market as a whole

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics