Marketing usług bankowych w procesie zarządzania jakością

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Marketing usług bankowych w procesie zarządzania jakością
Tytuł równoległy: Marketing of the banking service in the process of the quality management
Autor: Wyrębek, Henryk
URI: http://hdl.handle.net/11331/911
Date: 2010
Źródło: Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej. Seria: Administracja i Zarządzanie Nr 12 (85) 2010, s. 133-145
Abstract: W warunkach szybkiego rozwoju rynku oraz nasilającej się konkurencji, bez znajomości zasad marketingu nie można być dzisiaj aktywnym i skutecznie działającym uczestnikiem życia gospodarczego. Obecnie to właśnie marketing warunkuje przede wszystkim skuteczność działania oraz wzrost efektywności w warunkach wolnego rynku. W artykule przedstawiono znaczenie marketingu w procesie zarządzania jakością na przykładzie banku
Description: In conditions of the fast market development and the intensifying, without the acquaintance of marketing principles it isn't possible to be an active and effectively acting participant of the economic life today. At present it is just conditioning marketing above all the efficiency of action and the efficiency rise in conditions of the free market. In the article was described meaning of marketing in the process of the quality management on the example of the bank.

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics