Kontrola i controlling w procesie zarządzania jakością

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Kontrola i controlling w procesie zarządzania jakością
Tytuł równoległy: The control and the controlling in the process of the quality management
Autor: Toruński, Janusz
URI: http://hdl.handle.net/11331/905
Date: 2010
Źródło: Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej. Seria: Administracja i Zarządzanie Nr 12 (85) 2010, s. 37-50
Abstract: W warunkach postępującej globalizacji sytuacja rynkowa ulega znacznej zmianie. Pojawiają się nowe determinanty sukcesu osiągane przez banki, takie jak relacje z klientami, kwalifikacje i motywacja pracowników, a także wiedza i kapitał intelektualny. Dla banku najważniejszym celem jest udział w rynku, płynność i jakość świadczonych usług. W artykule przedstawiono znaczenie kontroli i controllingu w procesie zarządzania jakością na przykładzie wybranego banku
Description: In conditions of the acting globalization the state of the market is undergoing the paradigm shift. New determinants of the success reached by banks appear, so as relations with customers, qualifications and the motivation of employees, as well as the knowledge and the intellectual capital. For the bank a market share, a fluidity and a quality of provided services are an important aim. In the article was described meaning of the control and the controlling in the process of the quality management on the example of the chosen bank

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics