Źródła sukcesu e-biznesu w komunikacji z klientem

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Źródła sukcesu e-biznesu w komunikacji z klientem
Tytuł równoległy: The Sources of E-business Success in Communication with the Client
Autor: Zalewska-Turzyńska, Magdalena
URI: http://hdl.handle.net/11331/739
Date: 2013
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 24 (97) (2013), s. 371-379
Abstract: Sukces organizacji może być określany na wielu płaszczyznach Celem artykułu jest prześledzenie "klasycznych" miar sukcesu organizacji w ujęciu chronologicznym oraz przedłożenie koncepcji źródeł osiągnięcia sukcesu na płaszczyźnie komunikacyjnej ich zidentyfikowanie i zanalizowanie. Obszar badań został ograniczony do organizacji działających w przestrzeni wirtualnej oraz do kontaktów komunikacyjnych przedsiębiorstwa z e-klientami
Description: The success of an organization can be obtained in many fields. The purpose of this article is to trace the "classical" measures of organization success in a chronological order, and on this background to present the concept of company success sources identification located on the communication basis. Introduction of the concept and performed analysis is presented. The study area was limited to organizations operating in the virtual space and communications between businesses and e-customers

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics