Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym
Tytuł równoległy: Quality Management in the Enterprises Service
Autor: Toruński, Janusz
URI: http://hdl.handle.net/11331/711
Date: 2013
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 24 (97) (2013), s. 73-87
Abstract: Przedsiębiorstwa usługowe działają w coraz bardziej złożonym otoczeniu rynkowym. Wzrastająca konkurencja, ciągłe wprowadzanie na rynek nowych usług, wzrost dobrobytu i wiedzy oraz rosnące w związku z tym oczekiwania konsumentów powodują konieczność dostosowywania jakości przez usługodawców do tych warunków. Zaobserwować można również wyrównywanie się poziomu jakości ofert konkurentów. W artykule podjęto próbę przedstawienia uwarunkowań zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym
Description: Service companies operate in an increasingly complex market environment. Increasing competition, continued placing on the market of new services, increasing prosperity and increasing knowledge and, therefore, consumer expectations make it necessary to adjust the quality of service to these conditions. You can also see the quality of leveling the bids of competitors. The article attempts to present conditions in the enterprise quality management services

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics