Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego
Tytuł równoległy: Quality Management in Public Services in Terms of the New Public Management
Autor: Klimek, Anna
URI: http://hdl.handle.net/11331/643
Date: 2014
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 27 (100) (2014), s. 235-243
Abstract: Celem opracowania jest przybliżenie istotnych aspektów związanych z Nowym Zarządzaniem Publicznym. W pracy przedstawiono cechy sektora publicznego oraz różnice pomiędzy zarządzaniem publicznym a zarządzaniem jakością w organizacjach publicznych. Autorzy zwrócili uwagę na charakterystykę najważniejszych zależności w zarządzaniu organizacjami z sektora publicznego, wyjaśnili pojęcia związane z owym Zarządzaniem w sektorze publicznym oraz ukazali możliwe wymiary zarządzania jakością w usługach publicznych
Description: The purpose of this document is to give the essential aspects of the New Public Management. Work will present the characteristics of the public sector and will search for differences between public governance and quality management in public organizations. The authors also wanted to draw attention to the characteristics of the most important relationships in the management of public sector organizations, to explain concepts related to the New Management in the public sector and to show possible "dimensions" of quality management in public services

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics