Маркетинговая оценка развития конференц-туризма в выбранных регионах Восточной Европы – шансы и риски

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Маркетинговая оценка развития конференц-туризма в выбранных регионах Восточной Европы – шансы и риски
Tytuł równoległy: Marketingowa ocena rozwoju turystyki konferencyjnej w wybranych regionach Europy Wschodniej : szanse a ryzyko
Marketing Evaluation of Conference Tourism in Selected Regions of Eastern Europe : Opportunities and Risks
Autor: Halavach, Ema; Rubakhau, Aliaksandr; Załech, Mirosław
URI: http://hdl.handle.net/11331/629
Date: 2015
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 34 (107) (2015), s. 197-217
Abstract: Przyspieszony rozwój turystyki kongresowej i biznesowej jest spowodowany przede wszystkim ich wysoką skutecznością oraz istotnym efektem multiplikatywnym. Celem opracowania jest analiza obecnego stanu turystyki konferencyjnej w wybranych miastach Polski i Białorusi, zidentyfikowanie czynników wpływających na jej rozwój, perspektywy i ryzyka z nim związanego
Description: Accelerated development of the congress and conference tourism is caused by high efficiency and a significant multiplier effect. The aim of the study is to analyze the current state of the conference tourism in selected cities of Poland and Belarus, to identify factors affecting the prospects of its development and the associated risks. Keywords: usiness tourism, congress tourism, development of conference tourism, opportunities, threats, risks

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics