Rynek Business to Business w Polsce - zakres i perspektywy rozwoju

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Malinowski, Artur
dc.contributor.author Senkus, Piotr
dc.date.accessioned 2016-06-29T19:32:16Z
dc.date.available 2016-06-29T19:32:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 33 (106) (2015), s. 149-162 pl
dc.identifier.issn 2082-5501
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/544
dc.description The article focuses on three areas of research related to the development of the B2B market. Firstly, the aim is to determine the definition of concepts B2B and B2C, an indication of the conceptual differences and commonalities. The second aim is to try to estimate the expenses generated in the B2B market in Poland, in the context of a comparative B2C market, and additionally estimate which part of the market is an e-commerce B2B. Thirdly, the authors point to the benefits and savings from the use of e-commerce businesses. en
dc.description.abstract Rynek B2B globalnie, jak i w Polsce podlega gwałtownemu rozwojowi. Główna przyczyna tego stanu rzeczy związana jest z upowszechnieniem się rynków elektronicznych. Elektroniczny rynek transakcyjny to przeniesienie tradycyjnych relacji pomiędzy przedsiębiorstwami w sferę wirtualną. Spotykają się na nim dostawcy i kupujący, zaspakajając swe potrzeby – z jednej strony wyboru najlepszego dostawcy przez kupującego, a z drugiej, od strony dostawcy, zdobycia nowych kontraktów. Rynki elektroniczne mogą oferować swym użytkownikom rozmaite usługi oraz mogą wspierać różne fazy transakcji. Nowe rozwiązania, które zapewniają platformy zakupowe przyczyniają się do generowania wymiernych oszczędności, zarówno kosztowych jak i procesowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ *
dc.subject Business to Business (B2B) pl
dc.subject Dźwignia finansowa pl
dc.subject Handel elektroniczny pl
dc.subject Rynek instytucjonalny pl
dc.title Rynek Business to Business w Polsce - zakres i perspektywy rozwoju pl
dc.title.alternative Business to Business market in Poland - the scope and perspectives of development en
dc.type Article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics