Browsing Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. Nr 32 (105), 2015 by Subject "Marketing"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. Nr 32 (105), 2015 by Subject "Marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Nowogródzka, Teresa; Rembisz, Włodzimierz (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na czynniki mające wpływ na wybór zróżnicowanej oferty analizowanej firmy ubezpieczeniowej InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.; badano, czy zastosowanie odpowiednio dobranych działań ...
  • Khoshtaria, Tornike (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    Celem niniejszej pracy jest zbadanie znaczenia marketingu w biznesie piłkarskim. Aby zrealizować założony cel przeprowadzono badania satysfakcji klientów i ich lojalności wobec swoich klubów w długim okresie. Praca dotyczy ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account