Browsing Artykuły (WNS) by Author "Chrząścik, Marcin"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Artykuły (WNS) by Author "Chrząścik, Marcin"

Sort by: Order: Results:

  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    Publikacja stanowi o potrzebach i sposobach budowania wizerunku jednostek terytorialnych. Zagadnienie wizerunku coraz odważniej przenika do samorządów w rozumieniu indywidualnym jak i zbiorowym oraz lokalnym i regionalnym. ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    Złożony i długofalowy proces kreowania wizerunku tak specyficznego podmiotu, jakim jest jednostka terytorialna, zakłada przede wszystkim wypracowanie jego rozpoznawalności. Fakt, iż owa rozpoznawalność powinna być jednoznacznie ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2012)
    Publikacja porusza problematykę promocji w ujęciu marketingu terytorialnego. Zaistniało wiele zmian od czasów, gdy Ph. Kotler i S.J. Levy zaproponowali szeroką koncepcję marketingu, negując jego dotychczasowe, zawężone ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2012)
    Publikacja porusza temat organizacji wydarzeń promocyjnych przez jednostki terytorialne jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej. Analiza literatury przedmiotu oraz licznych studiów przypadków pozwoliła autorowi ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2018-06)
    Skuteczne i efektywne zarządzanie jednostką terytorialną staje się niezbędnym elementem rozwoju gospodarczego regionów. System zarządzania jakością jest stosunkowo prostym narzędziem do zarządzania pracą urzędu rozumianego ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2012)
    Od kilkudziesięciu lat na świecie rozwijana jest koncepcja marketingu terytorialnego. W Polsce stosunkowo niedawno jednostki terytorialne zaczęły wdrażać działania w oparciu o tę koncepcję, mimo iż to dzięki niej kształtowany ...
  • Chrząścik, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2012)
    Działalność promocyjna jednostek terytorialnych dokonywana jest za pomocą narzędzi określonych w założeniach ogólnych wypracowanych strategii rozwoju. W toku realizacji strategii marketingowej dokonuje się wyboru rynków, ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account