Polityka jakości Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp. z o.o. w aspekcie bezpieczeństwa pacjenta

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Polityka jakości Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp. z o.o. w aspekcie bezpieczeństwa pacjenta
Tytuł równoległy: Quality policy of “Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach” Sp. z o.o. in the patient safety aspect
Autor: Świnarska, Edyta
URI: http://hdl.handle.net/11331/3504
http://dx.doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.037
Date: 2017
Źródło: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Seria: Zarządzanie. Vol. 44, No. 3 (2017), s. 69-84
Abstract:
 
W obecnych czasach jakość usług coraz częściej jest kwestią zwiększonego zainteresowania. Usługodawców ciekawią i intrygują wyznaczniki, jakimi kierują się ich klienci oraz kryteria ocen, którymi kierują się przy wyborze odpowiedniej dla nich oferty. Stale dążą do doskonalenia i poprawy jakości, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania konsumentów i zyskać przy tym jak największą przewagę konkurencyjną na danym rynku. Teraźniejsi klienci, z kolei są z pewnością o wiele bardziej świadomi i wyedukowani niż kiedyś. Mają coraz większe oczekiwania odnośnie jakości i świadczonych usług. W dobie globalizacji i silnego rozwoju przedsiębiorczego, zarówno w Polsce jak i na świecie, coraz ważniejsze dla organizacji staje się nie tylko odpowiednie sformułowanie i wdrażanie działań stale podnoszących jakość oferowanych usług, ale także tych podejmowanych przez firmy w celu budowania zaufania oraz poczucia bezpieczeństwa pozyskiwanych klientów. Celem niniejszego artykułu jest uświadomienie wzajemnych zależności między oferowanymi usługami, a zaspokojeniem potrzeb i poczuciem bezpieczeństwa pacjentów
 
In today’s times, quality of service is increasingly a matter of increased interest. Service providers are curious and intriguing about their customers’ demarcation and the criteria of their choice when choosing the right product. They constantly strive to improve and improve their quality to better meet consumer expectations and gain the most competitive advantage in the market. The present customers are certainly much more aware and educated than they used to be. They have an ever increasing expectation of quality and service. In the age of globalization and strong entrepreneurial development, both in Poland and in the world, it is becoming increasingly important for organizations not only to formulate and implement actions that constantly improve the quality of services offered, but also those undertaken by companies to build trust and a sense of customer safety. The purpose of this article is to raise awareness of the interdependence between the services offered and the needs and the sense of patient safety
 

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics