Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Dziennik wydarzeń jako technika kształtowania kompetencji komunikacyjnej w sytuacji dwujęzyczności
Tytuł równoległy: Diary of events as a technique of shaping communication competence in the situation of bilingualism
Autor: Orłowska-Popek, Zdzisława; Błasiak-Tytuła, Marzena
URI: http://hdl.handle.net/11331/2946
Date: 2017
Źródło: Conversatoria Linguistica. R. 11 (2017), s. 157-170
Abstract: More and more experience in working with bilingual children allows the Krakow Method therapists effectively build two language systems in the mind of the bilingual child’s and develop his communicative competence in both languages by the technique of writing and drawing a diary of events. The overriding function of the diary of events is to assist in the acquisition and enrichment of the language

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics