Mały inżynier, czyli robotyka dla najmłodszych

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Horabik, Kamila
dc.date.accessioned 2020-02-11T07:55:44Z
dc.date.available 2020-02-11T07:55:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Nauka młodych. Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość : XVIII Konferencja Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych / redakcja naukowa Adam Bobryk, Monika Jasińska, Małgorzata Jastrzębska, Maryla Karczewska-Czapska, Jacek Sosnowski, Ewelina Toczyska. Siedlce : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2019, s. pl
dc.identifier.isbn 978-83-7051-951-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/2527
dc.description Tekst powstał w ramach działalności Studenckiego Koła Naukowego Pedagogów Kreatywnych pod opieką dr Agnieszki Roguskiej. pl
dc.description.abstract Tekst artykułu odnosi się do edukacji pozaszkolnej, która uczy robotyki w ciekawy sposób, tj. konstruowania robotów przy pomocy powiązanych klocków Lego. Treść artykułu odnosi się do robotyki jako interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy łączącej mechanikę, automatykę, elektronikę, sensorykę, cybernetykę i informatykę. Łączy w sobie naukę z zabawą w kierunku uatrakcyjnienia działań w oparciu o tworzenie nietypowych konstrukcji z popularnych klocków Lego. Takie zajęcia można z powodzeniem prowadzić także w szkole, na przykład na informatyce, matematyce i zajęciach technicznych. Artykuł jest opisem specyfiki prowadzenia zajęć z robotyki i ich wpływu na rozwój dzieci. Treść opiera się na indywidualnej metodzie przypadku. Celem artykułu jest zapoznanie studentów z robotyką dla małych dzieci w rozwijaniu umiejętności programowania i stymulowaniu kreatywności. pl
dc.description.abstract Summary: This text refers to non-school education that teaches robotics in an interesting way, i.e. constructing robots with the help of associated Lego blocks. He refers to robotics as an interdisciplinary field of knowledge combining mechanics, automation, electronics, sensors, cybernetics and computer science. It combines learning with fun in the direction of making activities more attractive based on creating unusual constructions from popular Lego bricks. Such classes could be successfully run also at school, for example in computer science, maths and technical classes. The text is a description of the specificity of conducting robotics classes and their impact on children's development. It is based on the individual case method. The aim of the article is to familiarize students with robotics for young children in developing program-ming skills and stimulating creativity. en
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ *
dc.subject Edukacja pozaszkolna pl
dc.subject Kreatywność pl
dc.subject Praca zespołowa pl
dc.subject Robotyka pl
dc.subject Creativity en
dc.subject Group work en
dc.subject Out-of-school education en
dc.subject Robotics classes en
dc.title Mały inżynier, czyli robotyka dla najmłodszych pl
dc.type Book chapter pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics