Postawy rodzicielskie a rozwój osobowości dziecka w wieku przedszkolnym

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Postawy rodzicielskie a rozwój osobowości dziecka w wieku przedszkolnym
Autor: Wereszczyńska, Ewelina
URI: http://hdl.handle.net/11331/2250
Date: 2018
Źródło: Психология сегодня: взгляд современного студента : сборник материалов ХIII Международной научно-практической конференции студентов и магистрантов. Брест, 27 апреля 2018 г. / под общ. ред. Е. Е. Марченко. Брест : БрГУ, 2018, c. 161-163
Abstract: Celem pracy było przedstawienie znaczenia postaw rodzicielskich na rozwój osobowości dziecka w wieku przedszkolnym. W kształtowaniu stosunku rodziców do swej roli rodzicielskiej istotne wydają się trzy elementy: przeświadczenie o ważności roli rodzicielskiej; stopień identyfikacji z rolą; treść motywacji współżycia rodzinnego. Ważne w tym przypadku jest to, czy matka i ojciec realizują cele rodziny jako całości, czy przede wszystkim swoje plany i aspiracje.
Description: Artykuł napisany pod kierunkiem dr Agnieszki Roguskiej. Pochodzi z konferencji: ХIII Международнaя студенческaя научно-практическaя конференцaя «ПСИХОЛОГИЯ СЕГОДНЯ: ВЗГЛЯД СОВРЕМЕННОГО СТУДЕНТА» 27 апреля 2018 г. Organizator: Брестский государственный университет имени А.С. Пушкина, Brześć (Białoruś).

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics