Statistics

DSpace/Manakin Repository

Statistics

Total Visits

Views
Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej 455

Total Visits Per Month

sierpień 2019 wrzesień 2019 październik 2019 listopad 2019 grudzień 2019 styczeń 2020 luty 2020
Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej 33 25 25 33 50 41 41

File Visits

Views
Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej.pdf 218
ZN.45.118.spis treści.pdf 100

Top country views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 277
Polska 94
Niemcy 29
Rosja 19
Wielka Brytania 10
Szwecja 10
Włochy 3
Republika Czeska 2
Francja 2
Bośnia i Hercegowina 1

Top cities views

Views
Mountain View 144
Woodbridge 18
Lublin 14
Polska 11
Poznan 8
Jacksonville 6
Dearborn 5
Katowice 5
Warsaw 5
Indianapolis 4

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics