Statistics

DSpace/Manakin Repository

Statistics

Total Visits

Views
Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej 699

Total Visits Per Month

styczeń 2020 luty 2020 marzec 2020 kwiecień 2020 maj 2020 czerwiec 2020 lipiec 2020
Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej 41 51 38 53 66 55 22

File Visits

Views
Jacek Dziwulski, Wiesław Harasim Obsługa klienta jako wartość dodana w organizacji usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej.pdf 293
ZN.45.118.spis treści.pdf 144

Top country views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 417
Polska 144
Rosja 48
Niemcy 41
Wielka Brytania 11
Szwecja 10
Chiny 5
Francja 5
Włochy 4
Ukraina 3

Top cities views

Views
Mountain View 198
Woodbridge 32
Polska 15
Lublin 14
Poznan 10
Warsaw 9
Jacksonville 8
Katowice 6
Seattle 6
Ann Arbor 5

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics