Wizerunek uczonego w malarstwie holenderskim XVII wieku. Nowa wizja nauki czy refleksja nad ludzką kondycją?

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Purc-Stępniak, Beata
dc.date.accessioned 2018-10-15T11:35:14Z
dc.date.available 2018-10-15T11:35:14Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Spotkania Humanistyczne : międzynarodowy interdyscyplinarny periodyk naukowy. - Nr 2-3 (2012-2013), s. 9-60 pl
dc.identifier.issn 2081-3163
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/2117
dc.description.abstract The author gives problem of science in XVIIth century Netherlands painting careful consideration. The article is presentation and classification of various types representations. The erudite exposition of the case includes philosophical, historical, theological and literary references. pl
dc.language.iso pl pl
dc.subject Malarstwo holenderskie 17 w. pl
dc.subject Motyw w malarstwie pl
dc.subject Dutch painting 17th century pl
dc.subject Theme in painting pl
dc.title Wizerunek uczonego w malarstwie holenderskim XVII wieku. Nowa wizja nauki czy refleksja nad ludzką kondycją? pl
dc.type Article pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics