Student Niepełnosprawny: szkice i rozprawy. 2010, z. 10 (3)

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Student Niepełnosprawny: szkice i rozprawy. 2010, z. 10 (3)

Najnowsze pozycje

  • Nasiłowska, Ewa (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2010)
    Faculty of Education / Siedlce University of Natural Sciences and Humanities (former University of Podlasie) realized an international project: "Working with children and family – good practice exchange" in the East ...
  • Bocian, Beata (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2010)
    Wyrażanie uczuć nie należy do prostych umiejętności. Sztuką jest wyrażać własne emocje w taki sposób, aby nie zranić innych. Z powodu trudności wyrażania uczuć i radzenia sobie z napięciem emocjonalnym ludzie często ...
  • Długołęcka-Kiełczykowska, Agnieszka (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2010)
    Patrząc na osoby niepełnosprawne z widocznym kalectwem dostrzegamy tą niepełnosprawność i jest czasem szansa, że chwilowo ktoś się zastanowi, pomyśli, współczuje… A jak wygląda życie dzieci chorych, cierpiących, zmagających ...
  • Polańska, Iwona (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2010)
    Artykuł poświęcony jest metodzie integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym. Na wstępie przybliżam Państwu, czym jest integracja sensoryczna. Przedstawiam jej definicję według kilku ...
  • Frydrychewicz, Olga (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2010)
    Każdy z nas żyje w jakiejś kulturowej przestrzeni, w świecie sztuki. Sztuce przypisuje się różnorodne właściwości: poznawcze, estetyczne, wychowawcze, terapeutyczne, rekompensacyjne, aktywizujące. Sztuka daje nam jedyną ...

Szukaj w repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Kanały RSS