Strategiczne czynniki skuteczności wdrażanych strategii promocji w samorządowych jednostkach terytorialnych

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Strategiczne czynniki skuteczności wdrażanych strategii promocji w samorządowych jednostkach terytorialnych
Tytuł równoległy: Strategic factors of effectiveness of implemented promotional strategies interritorial units
Autor: Chrząścik, Marcin
URI: http://hdl.handle.net/11331/1763
Date: 2017-06-02
Źródło: Nowe trendy w zarządzaniu organizacjami. Współczesne dźwignie rozwoju regionalnego / red. nauk. Adam Szpaderski, Marcin Chrząścik. - Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2017 s. 69-79
Abstract: W rozdziale sformułowano nowy problem badawczy, podejmując problematykę czynników wzrostu skuteczności stosowanej strategii promocji przez jednostki terytorialne. Proces badawczy został ukierunkowany na poszukiwanie strategicznych czynników skuteczności stosowanej strategii promocji w procesie zarządzania wizerunkiem regionu, to znaczy najistotniejszych czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na skuteczność strategii promocji regionu, które nie mogą być stworzone lub odtworzone w krótkim okresie.
Description: In this chapter a new research problem was formulated. It takes the issue of growth factors effectiveness of promotion strategies used by the territorial units. The research focuses on seeking and analysing strategic factors of effectiveness in managing the image of the region, addressing the most important factors of promotion strategies which cannot be created or recreated in a short period of time.

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics