O Repozytorium | Instrukcja | Regulamin | Kontakt | Login
Title | Scenariusz zajęć włączających |
Tytuł równoległy: | The scenario of "integrating" |
Autor: | Zbroszczyk, Dorota; Franaszczyk, Marta |
URI: | http://hdl.handle.net/11331/1737 |
Date: | 2014 |
Źródło: | Student Niepełnosprawny: szkice i rozprawy. 2014, z. 14 (7), s. 221-226 |
Abstract: | Celem artykułu jest przedstawienie elementów kształtowania umiejętności życiowych, takich jak: współpraca, integracja i włączanie. Proponowany scenariusz zajęć włączających skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej z klas 4-6, do realizacji na godzinie wychowawczej. W upowszechnianie tej koncepcji, jako istotnego ogniwa edukacji dzieci i młodzieży, włącza się między innymi organizacja międzynarodowa UNICEF |
Description: | The aim of this article is to present of elements which influence on shaping the evry day life skills; cooperation, integration and inclusion. The scenario of merging is directed to primary pupils class 4-6 to carry out during form period. To spread this notion as a crucial part of education UNICEF is involved as well as another organizations. |
The following license files are associated with this item: