Scenariusz zajęć włączających

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Scenariusz zajęć włączających
Tytuł równoległy: The scenario of "integrating"
Autor: Zbroszczyk, Dorota; Franaszczyk, Marta
URI: http://hdl.handle.net/11331/1737
Date: 2014
Źródło: Student Niepełnosprawny: szkice i rozprawy. 2014, z. 14 (7), s. 221-226
Abstract: Celem artykułu jest przedstawienie elementów kształtowania umiejętności życiowych, takich jak: współpraca, integracja i włączanie. Proponowany scenariusz zajęć włączających skierowany jest do uczniów szkoły podstawowej z klas 4-6, do realizacji na godzinie wychowawczej. W upowszechnianie tej koncepcji, jako istotnego ogniwa edukacji dzieci i młodzieży, włącza się między innymi organizacja międzynarodowa UNICEF
Description: The aim of this article is to present of elements which influence on shaping the evry day life skills; cooperation, integration and inclusion. The scenario of merging is directed to primary pupils class 4-6 to carry out during form period. To spread this notion as a crucial part of education UNICEF is involved as well as another organizations.

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics