Marka jako ważny element marketingu

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Skrzypek, Elżbieta
dc.contributor.author Pinzaru, Florina
dc.date.accessioned 2017-11-18T10:08:22Z
dc.date.available 2017-11-18T10:08:22Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier.citation Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 41 (114) 2017, s.197-210 pl
dc.identifier.issn 2082-5501
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/1622
dc.description In highly competitive markets and fast changing business landscapes a strong brand allows a business to float and navigate stormy waters. Strong, high equity brand communicates values of quality, positive association, customer loyalty and mutual trust. Having a strong brand is important in markets with competitors offering similar products at similar prices. Brand equity comprises several financial and marketing factors that determine brand equity and its share in the process of adding to the overall business and customer equity. en
dc.description.abstract W warunkach zmiennego i konkurencyjnego rynku posiadanie przez przedsiębiorstwo silnej marki umożliwia osiągnięcie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Silną markę, o wysokim kapitale, wyróżnia lojalność wobec marki, świadomość i pozytywne skojarzenia związane z marką oraz postrzegana jakość. Posiadanie przez przedsiębiorstwo silnej marki jest szczególnie istotne w sytuacji, gdy uczestnicy rynku oferują podobne produkty o zbliżonych cechach. Kapitał marki obejmuje czynniki wpływające na wartość marki i jej udział w tworzeniu wartości. Rozpatrywany jest on z finansowego i marketingowego punktu widzenia. Wysoki kapitał marki przynosi wymierne korzyści przedsiębiorstwu i klientowi i stanowi dla nich wartość. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ *
dc.subject Brand en
dc.subject Brand equity en
dc.subject Kapitał marki pl
dc.subject Marka pl
dc.subject Marketing pl
dc.title Marka jako ważny element marketingu pl
dc.title.alternative Brand equity as a key element of marketing en
dc.type Article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics