Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Teacher"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Teacher"

Sort by: Order: Results:

  • Ślusarczyk, Magdalena Maria (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2017)
    Inkluzja społeczna to stan, który wymaga od szkoły wyjścia naprzeciw potrzebom ucznia. W myśl inkluzji społecznej programy szkolne powinny być rekonstruowane i nakierunkowane na ucznia jako jednostkę indywidualną. Działania ...
  • Kotormus, Oksana; Lisowska, Marzena (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2015)
    W niniejszym artykule podjęto próbę ukazania znaczenia zindywiduali-zowanych działań integracyjnych ukierunkowanych na wsparcie dziecka z diagnozą autyzmu. W pierwszej części artykułu przestawiono krótką dyskusję na temat ...
  • Jówko, Ewa (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2013)
    Autorka przedstawiła w artykule teoretyczne ujęcie zagadnienia związanego z budowaniem klimatu społecznego w szkole inkluzyjnej. W publikacji ukazano pewne dążenia i kierunki zmian, jakich należy dokonywać w masowych szkołach, ...
  • Dobijański, Mariusz (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 2018)
    Celem artykułu jest przedstawienie metod pracy resocjalizacyjnej opartych na wpływie osobistym nauczyciela/wychowawcy. W artykule przedstawione są tradycyjne metody socjalizacyjne oraz metody adaptowane do procesu ...
  • Pytka, Lesław (Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2012)
    Najważniejszą relacją zachodzącą między wychowawcą i wychowankiem, nauczycielem i uczniem, opiekunem i podopiecznym jest prowadzenie. Jest to relacja zachodząca między dwoma podmiotami - pedagogiem i dzieckiem.

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account