Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Obsługa klienta"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Obsługa klienta"

Sort by: Order: Results:

  • Rytel, Olga (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    W artykule poruszono problematykę dokonywanej przez konsumenta oceny jakości usług – wskazano kryteria stosowane przez klienta, a także przedstawiono model luk jakościowych. Rozważania wsparto przykładem, dotyczącym ...
  • Nowogródzka, Teresa (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem marketingowej obsługi klienta oraz wpływu, jaki wywiera ona na konkurencyjność w branży hotelarskiej. Wyjaśniono ...
  • Wyrębek, Henryk (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    Ogromna różnorodność produktów oferowanych na światowych rynkach, w tym także w Polsce, stymuluje w sposób naturalny wzrost oczekiwań klientów, i to nie tylko cenowych, ale przede wszystkim jakościowych. Rynek producenta ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account