Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Jakość usług"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "Jakość usług"

Sort by: Order: Results:

  • Bober, Benedykt; Olkiewicz, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    W zaprezentowanej pracy przedstawiono możliwość implikacji jakościowych determinant oceny efektywności procesu świadczeniu usług szpitalnych. Posiadana infrastruktura w analizowanych podmiotach oraz sprzęt diagnostyczny ...
  • Rytel, Olga (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    W artykule poruszono problematykę dokonywanej przez konsumenta oceny jakości usług – wskazano kryteria stosowane przez klienta, a także przedstawiono model luk jakościowych. Rozważania wsparto przykładem, dotyczącym ...
  • Toruński, Janusz (Akademia Podlaska, 2009)
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest największą cywilną instytucją w Polsce, dysponującą rocznie ok. 50% wszystkimi środkami publicznymi, co stanowi ok. 20% produktu krajowego brutto. Zakład Ubezpieczeń Społecznych "wypłaca ...
  • Przybytniowski, Jarosław Wenancjusz; Dziekański, Paweł (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2019)
    One of important factors of attractiveness of a region is its natural environment, namely a set of natural elements which are of interest to a tourist. In terms of economy, it is a source of raw materials and energy, it ...
  • Klimek, Anna; Klimek, Michał (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    Poniższe opracowanie ma na celu przybliżenie czytelnikom aspektów związanych z Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030 oraz Zrównoważonego Rozwoju Regionów w Polsce. Autorzy zwracają uwagę na zachodzące ciągłe ...
  • Toruński, Janusz; Kompa, Aleksander (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    W sytuacji działania wolnego rynku, wiele przedsiębiorców zastanawia się nad możliwościami i sposobami poprawy efektywności swojego działania i zwiększenia konkurencyjności oferowanych produktów. Podstawą bytu każdego ...
  • Wyrębek, Henryk (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    Wzrost konkurencji na rynku ubezpieczeniowym spowodował, że jakość stała się zasadniczym czynnikiem uzyskania przewagi konkurencyjnej, wyznaczającym pozycję rynkową zakładu ubezpieczeń. Związane jest to nie tylko z ciągłą ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account