Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "E-commerce"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences by Subject "E-commerce"

Sort by: Order: Results:

  • Radziszewska, Aleksandra (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    The paper describes the tools of marketing communication with e-customers and trends concerning e-commerce. Special attention has been paid to personalization and recommender systems. The paper treats the characteristics ...
  • Modzelewska, Paulina (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    Niniejsza publikacja ma na celu przedstawienie jaki wpływ ma wykorzystanie Internetu na działalność przedsiębiorstwa w sektorze handlu. Omówiono korzyści, jakie wiążą się ze sprzedażą produktów przez Internet oraz ...
  • Piszcz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    Celem opracowania jest przedstawienie poziomu rozwoju handlu internetowego w Polsce. Wyjaśniono pojęcie i istotę e-handlu oraz omówiono historię tego sposobu dokonywania zakupów. W dalszej części opracowania omówiono wady ...
  • Grochowska, Agnieszka; Szaniawska, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2015)
    Companies that want to actively participate in the space of business connected with internet, will be forced to function in integrated structure, both from business and technological point of view. Currently, the ERP II ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account