Charakterystyka reklamy w oparciu o jej genezę i cechy

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Charakterystyka reklamy w oparciu o jej genezę i cechy
Tytuł równoległy: Characteristics of the advertisement on the basis about her genesis and features
Autor: Starzyńska, Katarzyna
URI: http://hdl.handle.net/11331/1473
Date: 2015
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 33 (106) (2015), s. 275-281
Abstract: Reklama należy do płatnych form prezentowania produktów i usług konkretnej instytucji, mających na celu zachęcenie klientów do skorzystania z nich. W artykule podjęto próbę scharakteryzowania reklamy z uwzględnieniem jej genezy i cech
Description: The advertising is included in paid forms of presentation products and services the specific institution, being aimed at encouraging customers using them. In the article an attempt to characterize the advertisement including her genesis presentation and guild

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics