Funkcje i cele reklamy

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Funkcje i cele reklamy
Tytuł równoległy: Functions and objectives of advertising
Autor: Starzyńska, Katarzyna
URI: http://hdl.handle.net/11331/1466
Date: 2015
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 34 (107) (2015), s. 261-268
Abstract: Reklama jest główną formą komunikowania się przedsiębiorców bądź przedsiębiorstwa z rynkiem. Komunikacja ta skupiona jest na produkcie oraz usługach i jest najszerzej rozpowszechnioną formą kontaktu z klientami. W artykule podjęto próbę wyszczególnienia najważniejszych funkcji oraz celów reklamy
Description: Advertising is the main form of communication enterprises or enterprises with the market. This communication is focused on products and services and is the most common form of contact with customers. This article attempts to specify the main features and advertising purposes

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics