Analiza reklamy w oparciu o jej rodzaje

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Analiza reklamy w oparciu o jej rodzaje
Tytuł równoległy: Analysis of advertising based on the kinds
Autor: Starzyńska, Katarzyna
URI: http://hdl.handle.net/11331/1458
Date: 2016
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 35 (108) (2016), s. 211-217
Abstract: Reklama jest to działanie, które cały czas się rozwija. Może przynieść ogromne korzyści nowo powstałej firmie. Dzięki niej zyska ona rozgłos i stanie się charakterystyczna. Niniejszy artykuł dotyczy teoretycznych aspektów reklamy. Podjęto w nim próbę wyszczególnienia najważniejszych jej rodzajów.
Description: Advertising is an activity that is constantly expanding. It can bring huge benefits the newly formed company. Thanks to gain fame and become a characteristic. This article is about the theoretical aspects of advertising. The author makes an attempt to specify the most important types of advertising

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics