Wizerunek - kluczowy element postrzegania przedsiębiorstwa

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Wizerunek - kluczowy element postrzegania przedsiębiorstwa
Autor: Bombiak, Edyta
URI: http://hdl.handle.net/11331/1446
Date: 2015
Źródło: Współczesny marketing i logistyka - innowacyjne rozwiązania / monografia pod red. Krystyny Pieniak-Lendzion, Adama Marcysiaka, Teresy Nowogródzkiej. - Siedlce : Wydawnictwo Diecezji Siedleckiej UNITAS, 2015, s. 93-104.
Abstract: Budowa przewagi konkurencyjnej w gospodarce opartej na wiedzy to złożony i czasochłonny proces wymagający nie tylko jasno określonej strategii, ale też wyróżniających zasobów. W dobie turbulentnych zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw oraz powszechnego dostępu do tradycyjnych czynników produkcji coraz większą rolę w kształtowaniu ich konkurencyjności odgrywają zasoby niematerialne, jednym z nich jest wizerunek. Współcześni przedsiębiorcy muszą skupić się na budowaniu rozpoznawalności i zdobywaniu zaufania klientów, zaś unikalny wizerunek jest tym, co decyduje o niepowtarzalności przedsiębiorstwa i stanowi element wyróżniający go spośród konkurentów. Jego wykreowanie może być jedną ze strategii osiągania przewagi nad konkurencją. Nie jest jednak łatwo tworzyć pozytywny wizerunek,skoro główną jego cechę stanowi zmienność, a na jego kształt wpływa wiele elementów subiektywnych i niezależnych od organizacji, stąd konieczność umiejętnego zarządzania nim.

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics