Czynnik ludzki jako parametr strategiczny w budowaniu kapitału relacyjnego

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Czynnik ludzki jako parametr strategiczny w budowaniu kapitału relacyjnego
Autor: Bombiak, Edyta
URI: http://hdl.handle.net/11331/1442
Date: 2009
Źródło: Budowanie relacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi / red. nauk. Jarosław S. Kardas. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2009, s. 13-20
Abstract: Organizację tworzą i rozwijają ludzie, dlatego kapitał ludzki pełni nadrzędną, strategiczną rolę kształtowaniu zarówno kapitału relacyjnego jak i strukturalnego. W efekcie twórczej pracy zatrudnionych kształtuje się struktura, infrastruktura oraz reputacja przedsiębiorstwa, wdrażane są innowacje i kultura zorientowana na zadowolenie klienta. Kapitał relacyjny i organizacyjny stanowią jedynie narzędzia, za pomocą których kapitał ludzki wpływa na efektywność organizacji. Efektywne wykorzystanie kapitału ludzkiego wymaga jednak dostrzeżenia i zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb pracowników. W rozdziale scharakteryzowano strategiczne cechy kapitału ludzkiego oraz główne wyzwania stojące przed menedżerami w procesie motywowania pracowników wiedzy

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics