Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Starzyńska, Katarzyna
dc.date.accessioned 2017-08-04T12:22:03Z
dc.date.available 2017-08-04T12:22:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. Nr 36 (109) 2016, s. 255-259 pl
dc.identifier.issn 2082-5501
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11331/1438
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ *
dc.subject Osoba medialna pl
dc.subject Reklama pl
dc.subject Advertisement pl
dc.subject Media person pl
dc.title Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych pl
dc.title.alternative Using the image of public persons in advertising action pl
dc.type Article pl


Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Szukaj w repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki