Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż pełny rekord

Tytuł Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych
Tytuł równoległy: Using the image of public persons in advertising action
Autor: Starzyńska, Katarzyna
URI: http://hdl.handle.net/11331/1438
Data: 2016
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. Nr 36 (109) 2016, s. 255-259

Pliki tej pozycji

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Szukaj w repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki