Kapitał relacyjny w nowoczesnych organizacjach - istota i pomiar

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Kapitał relacyjny w nowoczesnych organizacjach - istota i pomiar
Autor: Bombiak, Edyta
URI: http://hdl.handle.net/11331/1430
Date: 2017-08-02
Abstract: Każda era w gospodarce posiada swoje charakterystyczne cechy. W gospodarce opartej na wiedzy dużego znaczenia nabiera trwała, oparta na zasadach partnerstwa, współpraca z innymi jednostkami i podmiotami oraz wzajemna lojalność i zaufanie. Zdolność do tworzenia trwałych związków dzięki efektowi synergii wynikającemu ze współdziałania między podmiotami ułatwia wykorzystanie posiadanych kompetencji, dzielenie się wiedzą i ryzykiem oraz tworzenie unikatowych produktów/usług. Można zatem stwierdzić, że kapitał relacyjny jest współcześnie istotnym determinantem konkurencyjności organizacji. W rozdziale dokonano charakterystyki różnych grup interesariuszy organizacji, omówiono istotę kapitału relacyjnego oraz wybrane metody pomiaru jego komponentów tj. marka, relacje z klientami, reputacja.
Description: Praca ukazała się drukiem w : Odpowiedzialne zarządzanie: wybrane aspekty / red. nauk. Marek Cisek, Monika Wakuła. - Warszawa : Studio Emka, 2012. - S. 97-113. - ISBN 978-83-62304-58-5

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics