Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title Wielokulturowe zasoby ludzkie jako podmiot strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Tytuł równoległy: Multicultural human resources as the subject of marketing strategies of Polish SMEs
Autor: Czainska, Katarzyna
URI: http://hdl.handle.net/11331/1407
Date: 2017
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 40 (113) 2017, s. 61-70
Abstract: W publikacji przedstawiono wybrane trendy występujące w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, zwłaszcza w zakresie internacjonalizacji zasobów ludzkich. Na tym tle wskazano możliwości wykorzystania tychże zasobów w procesie kreatywnego tworzenia strategii marketingowej. Skoncentrowano się szczególnie na koncepcjach: marketingu wewnętrznego, marketingu personalnego, a także employer brandingu.
Description: The publication presents selected trends identified in the sector of small and medium-sized enterprises in Poland, especially focused on internationalization of human resources. On this background, the possibility of using those resources in the process of a creative marketing strategy has been indicated. The focus is particularly on such concepts as: internal marketing, personnel marketing, as well as employer branding

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics