Browsing Czasopisma / Journals by Author "Nowogródzka, Teresa"

DSpace/Manakin Repository

Browsing Czasopisma / Journals by Author "Nowogródzka, Teresa"

Sort by: Order: Results:

  • Nowogródzka, Teresa; Rembisz, Włodzimierz (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na czynniki mające wpływ na wybór zróżnicowanej oferty analizowanej firmy ubezpieczeniowej InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.; badano, czy zastosowanie odpowiednio dobranych działań ...
  • Nowogródzka, Teresa (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem marketingowej obsługi klienta oraz wpływu, jaki wywiera ona na konkurencyjność w branży hotelarskiej. Wyjaśniono ...
  • Pieniak-Lendzion, Krystyna; Rytel, Olga; Nowogródzka, Teresa (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2014)
  • Nowogródzka, Teresa (Akademia Podlaska, 2009)
    W opracowaniu przybliżono istotę marketingu personalnego, przedstawiono problematykę outplacementu, jego rozwój oraz rolę, jaką odgrywa w marketingu personalnym. Zwrócono uwagę na założenia marketingu personalnego oraz ...
  • Nowogródzka, Teresa; Pieniak-Lendzion, Krystyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2014)
    Celem opracowania była analiza ofert gospodarstw agroturystycznych i ich wpływ na zainteresowanie nimi gości tych gospodarstw. Badania przeprowadzono w gospodarstwach agroturystycznych z terenu powiatu siedleckiego. Badania ...
  • Nowogródzka, Teresa (Akademia Podlaska, 2010)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem promocji w funkcjonowaniu i rozwoju miasta (na przykładzie miasta Siedlce). Wyjaśniono genezę oraz istotę ...
  • Pieniak-Lendzion, Krystyna; Nowogródzka, Teresa; Horoszewicz, Elżbieta; Niedziółka, Roman (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    Baranina jest jednym gatunkiem mięsa w Unii Europejskiej, którego produkcja nie pokrywa potrzeb rynku wewnętrznego i konieczny jest import. Samowystarczalność mięsa baraniego od lat mieści się na poziomie ok. 8o%. Rynek ...
  • Nowogródzka, Teresa (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    This paper deals with consumer attitude and behaviour towards organic food. Among other things, it presents a profile of organic food consumers together with an attempt to differentiate them according to their preferences ...
  • Nowogródzka, Teresa (Akademia Podlaska, 2009)
    W artykule przedstawiono istotę, rolę i zadania doradztwa rolniczego w Polsce i porównawczo - w wybranych krajach: Irlandii, Niemczech, Danii oraz Francji. Zwrócono uwagę na zmiany w poszczególnych etapach rozwoju doradztwa ...
  • Pieniak-Lendzion, Krystyna; Nowogródzka, Teresa; Marcysiak, Adam; Lendzion, Małgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2014)
    Celem funkcjonowania przedsiębiorstw jest dążenie do maksymalizacji zysku. Przedsiębiorstwa muszą formułować strategię, która umożliwi im osiągnięcie tego nadrzędnego celu. Gwarantem właściwej implementacji strategii i ...
  • Nowogródzka, Teresa; Pieniak-Lendzion, Krystyna; Nyszk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2014)
    W opracowaniu zwrócono uwagę na istotny aspekt znaczenia opakowania i jego roli w procesie komunikacji rynkowej przedsiębiorstw. Pierwszy kontakt konsumenta z produktem występuje najczęściej poprzez opakowanie. Walory ...
  • Nowogródzka, Teresa; Niewęgłowski, Marek (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2011)
    W opracowaniu przedstawiono rolę ośrodków doradztwa rolniczego w aspekcie popularyzacji i promocji zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. Zwrócono uwagę na istotną rolę, realizowane zadania oraz działalność doradztwa ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account