”Eye tracking” the method and psychology of consumer behaviour on the market

DSpace/Manakin Repository

Show full item record

Title ”Eye tracking” the method and psychology of consumer behaviour on the market
Tytuł równoległy: Metoda „Eye tracking” a psychologia zachowań konsumenta na rynku
Autor: Wereda, Wioletta; Pinzaru, Floriana
URI: http://hdl.handle.net/11331/1078
Date: 2016
Źródło: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie. - Nr 38 (111) 2016, s. 77-87
Abstract: This publication presents the role which the modern method called "Eye tracking" plays in the psychology of consumer behaviour on the market. This method is particularly used in medicine and psychology. In recent years, it has been also widely used in economic sciences, especially in marketing.
Description: Niniejsza publikacja przedstawia rolę, jaką odgrywa nowoczesna metoda „Eye tracking” w psychologii zachowań konsumenta na rynku. Metoda ta jest szczególnie wykorzystywana w medycynie i psychologii. W ostatnich latach znalazła ona również szerokie zastosowanie w naukach ekonomicznych, szczególnie w marketingu.

Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics