Browsing by Subject "Zachowania konsumenta"

DSpace/Manakin Repository

Browsing by Subject "Zachowania konsumenta"

Sort by: Order: Results:

  • Usakli, Hakan (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2019)
    Celem tego opracowania jest analiza wzajemnych relacji między zakupami w Internecie a cechami osobowości. Zakupy online rozwijają się na całym świecie. Ludzie nie tylko kupują lokalnie, ale także handlują na arenie ...
  • Wereda, Wioletta; Pinzaru, Florina (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    This publication presents the role which the modern method called "Eye tracking" plays in the psychology of consumer behaviour on the market. This method is particularly used in medicine and psychology. In recent years, ...
  • Bondos, Ilona (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    Współcześni konsumenci są coraz lepiej poinformowani o interesującej ich ofercie, a przed podjęciem decyzji o zakupie gromadzą informacje z różnych źródeł. Celem artykułu jest identyfikacja zjawiska komplementarności ...
  • Roguska, Agnieszka; Antas-Jaszczuk, Alicja (Wydawnictwo Naukowe Tygiel, 2019)
  • Tkaczyk, Stanisław; Kołuda, Jolanta (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2013)
    W pracy przedstawiono zagadnienia związane z przemianami zachodzącymi w zachowaniu konsumentów w krajach wysokorozwiniętych. Omówiono wybrane aspekty związane z nowymi trendami konsumenckimi, które rozwijają się miedzy ...
  • Maciaszczyk, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2017)
    W niniejszej publikacji przybliżono zagadnienia związane z pojęciem konsumenta 3.0 oraz przedstawiono zestaw cech charakterystycznych dla współczesnego konsumenta. Artykuł ma charakter koncepcyjny. Podstawą do napisania ...
  • Khoshtaria, Tornike; Matin, Arian (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2019)
    Opracowanie to ma na celu ukazanie różnych aspektów badań w zakresie zachowań zakupowych wśród gruzińskich konsumentów. W artykule przyjęto podejście dedukcyjne, wybierając odpowiednie modele zachowań klienta ze źródeł ...