Browsing by Subject "Handel elektroniczny"

DSpace/Manakin Repository

Browsing by Subject "Handel elektroniczny"

Sort by: Order: Results:

  • Czainska, Katarzyna (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2019)
    The purpose of the article is to present an example of a diagnostic tool for identifying the competence gap of representatives of the “Z” generation who want to conduct business in the e-business model. The first part ...
  • Gęsina, Milena; Starzyńska, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2014)
    Internet jest siłą napędzającą współczesną gospodarkę, stwarzającą niespotykane dotąd szanse rozwoju przedsiębiorstw. W artykule podjęto próbę określenia znaczenia e-biznesu w budowaniu przewagi konkurencyjnej
  • Çalişkan, Betül; Stefaniuk, Tomasz (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2018)
    E-commerce (electronic commerce), although it is a relatively young branch of the economy, has caused that more and more business processes are transferred to the Internet. The dynamic development of e-commerce is evidenced ...
  • Radziszewska, Aleksandra (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    The paper describes the tools of marketing communication with e-customers and trends concerning e-commerce. Special attention has been paid to personalization and recommender systems. The paper treats the characteristics ...
  • Modzelewska, Paulina (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    Niniejsza publikacja ma na celu przedstawienie jaki wpływ ma wykorzystanie Internetu na działalność przedsiębiorstwa w sektorze handlu. Omówiono korzyści, jakie wiążą się ze sprzedażą produktów przez Internet oraz ...
  • Piszcz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2016)
    Celem opracowania jest przedstawienie poziomu rozwoju handlu internetowego w Polsce. Wyjaśniono pojęcie i istotę e-handlu oraz omówiono historię tego sposobu dokonywania zakupów. W dalszej części opracowania omówiono wady ...
  • Grochowska, Agnieszka; Szaniawska, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, 2015)
    Companies that want to actively participate in the space of business connected with internet, will be forced to function in integrated structure, both from business and technological point of view. Currently, the ERP II ...
  • Malinowski, Artur; Senkus, Piotr (Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlach, 2015)
    Rynek B2B globalnie, jak i w Polsce podlega gwałtownemu rozwojowi. Główna przyczyna tego stanu rzeczy związana jest z upowszechnieniem się rynków elektronicznych. Elektroniczny rynek transakcyjny to przeniesienie ...